دنیا بھر کی خبریں

News Around the World News Around the World Welcome to the official website of Top News Network which provides the latest news from around the world. Some popular talk shows and the home of journalists and much more, news from around the world is delivered to your destination so that you stay updated with all the latest news. Watch events from around the country and news from around the world

ads header

Sunday, March 5, 2023

What is the secret of youth for older people who still look young

لاگو کرنے کے لئے کافی آسان اصول۔  اصل راز انہیں منظم طریقے سے لاگو کرنا ہے!


 سیکھنا، سیکھنا اور سیکھنا۔  دماغ کو ایک پٹھوں کی طرح ورزش کرنا چاہیے، اور اچھی بات یہ ہے کہ دماغ ہمیشہ مضبوط ہو سکتا ہے۔  میں نے انتہائی مشکل Goethe Institut C2 Zertifikat کے 60 دو ماڈیولز کے ساتھ پاس کیا، اس کے بعد میں اپنی سرگرمیوں میں بہت مصروف تھا کیونکہ میں 2 کمپنیاں چلاتا ہوں لیکن میں دو آخری ماڈیول تیار کرتا ہوں، Sprechen und Schreiben؛

 ورزش، ورزش، ورزش… کوئی پیچیدہ بات نہیں، ہر روز کچھ عضلات بنانا اور پھر 7-8 کلومیٹر پیدل چلنا۔  آپ کو ایسا کرنے پر مجبور کرنے کے لئے سنہری بازیافت کا ہونا بہت فائدہ مند ہے۔

 ایک مثبت تناؤ میں رہنے کا انتظام کرنا۔  زندگی میں تناؤ ناگزیر ہے، اسے مثبت تناؤ = اچھی ایڈرینالین میں تبدیل کرنے کی صلاحیت ہونی چاہیے۔

 صحت مند کھائیں: اس کا یہ مطلب نہیں کہ کھانا مزیدار نہیں ہو سکتا۔  میں مچھلی، چکن کے ساتھ سادہ سبزیوں کا سوپ، بہت سی سبزیاں اور اس سے بھی زیادہ پھل کھاتا ہوں۔

 بالکل تمباکو نوشی، منشیات، الکحل نہیں، میں واضح طور پر بیان کرتا ہوں

 اور اگر آپ کافی سونے کا انتظام کرتے ہیں، تو سب کچھ ٹھیک ہونا چاہئے۔

 PS: سب سے اہم، ایک خوبصورت ساتھی کے ساتھ رہنا جو بالکل اسی طرز زندگی کی رہنمائی کرتا ہے۔  میری بیوی ہیلتھ کوچ اور نیوٹریشنسٹ ہے، یہ یقینی طور پر ایک بڑا فائدہ ہے۔

 میں 65 سال کا ہوں، میری بیوی 55۔ ہماری عمر اوسطاً 60 سال ہے :-))

 وہ میرے لئے پیروی کرنے کے لئے ایک مثال ہے۔

 پچھلے سال اور اس سال جنوری میں آسٹریا میں لی گئی تصویر۔

What is the secret of youth for older people who still look young


No comments:

Post a Comment