دنیا بھر کی خبریں

News Around the World News Around the World Welcome to the official website of Top News Network which provides the latest news from around the world. Some popular talk shows and the home of journalists and much more, news from around the world is delivered to your destination so that you stay updated with all the latest news. Watch events from around the country and news from around the world

ads header

Sunday, March 5, 2023

What is left for a 55 year old man

 میں نے اپنی بیوی کو 2014 میں 56 سال کی عمر میں ڈیٹ کیا۔

What is left for a 55 year old man


 پھر ایک سال بعد 2015 کے آخر میں میں نے 58 سال کی عمر میں اس سے شادی کر لی

What is left for a 55 year old man


 جب میں 60 ہو گیا، میں نے واقعی مصروف ہونا شروع کر دیا.  میں نے انتہائی مشکل Goethe Institut C2 GDS Diplom کے 4 ماڈیولز میں سے دو ماڈیولز Hören اور Lesenverstehen کو پاس کیا، جو جرمن زبان میں اعلیٰ ترین سطح ہے۔  مجھے ابھی بھی ماڈیولز Schreiben اور mündliche Prüfung لینے ہیں۔


 62 کے ساتھ، میں نے ایک بڑے خاندانی دفتر میں تعمیل اور رسک مینجمنٹ کے ڈائریکٹر کے طور پر کام کیا۔


 اور 64 سال کی عمر میں مجھے دو کمپنیاں بطور سی ای او چلانی ہیں، ایک فنانشل ہولڈنگ اور ایک ہائبرڈ سبزیوں کے بیج برآمد کرنے والی کیونکہ ان کمپنیوں کے شیئر ہولڈرز کو مالیاتی شعبے میں میرے تجربے پر بھروسہ ہے۔


 اس کے علاوہ، میں اپنی پیاری بیوی کے ساتھ سفر کرنے اور زندگی سے لطف اندوز ہونے کا وقت نکالتا ہوں، جو اب 55 سال کی ہو چکی ہے۔  ہمارا ایک صحت مند طرز زندگی ہے اور چونکہ وہ ایک ہیلتھ کوچ اور ایک غذائیت کی ماہر ہے، اس نے میرے لیے صحت مند خوراک اور جسمانی مشقوں پر مبنی ایک پروگرام تیار کیا جس پر میں نے 7 ماہ تک عمل کیا، میں نے 10 کلو وزن کم کیا اور آج خود کو بہت اچھی حالت میں محسوس کر رہا ہوں۔  65 کے ساتھ۔


 میری بیوی کی 54 اور میری 64 اور آج 65 اور 55 کے ساتھ کچھ تصویریں۔ ہماری شادی کی تصویر بھی، 58 اور 48 سال کی عمر میں۔


 آخر میں، میری زندگی 55 سال کی عمر میں شروع ہوئی جب میں نے ماضی سے چھٹکارا حاصل کرنے اور ایک نئی زندگی گزارنے کا فیصلہ کیا، جیسا کہ میں سمجھ گیا تھا کہ یہ وہ نہیں ہے جو آپ کے پاس ہے بلکہ آپ کی زندگی میں کون ہے جو سب سے اہم ہے


What is left for a 55 year old man


 2015 میں، ہم نے شادی کی، میں 58 اور میری بیوی 48 سال کی تھی۔





No comments:

Post a Comment